söndag 30 december 2007

Puss på och förberedelser

Tidigare under fredagskvällen hade jag pussat på Vikningens gubbkompis, tungkyssts med en bekanting, småpussats med en annan bekanting och dessutom fått en blöt kyss av en trevlig latinobekanting. Usch vad slampigt, men turligen såg nog inte Vikingen någon av de attackerna...

När det var dags för mig att åka hem så tyckte sällskapet att jag skulle stanna och jag skämtade till det och sa nått i stil med att då måste jag nog dela säng med honom. Och det ställde han upp på...

Så jag följde med och fick en trevlig natt i en mycket skön säng, fast det blev inte så många timmars sömn trots att sängen var skön. Men det var trevligt att gosa för det var ju ett tag sedan sist kan man väl säga.

Så blev det frukost på eftermiddagen och sedan åkte jag hem, sov en timma i soffan, fick nått att äta och började sedan förbereda mig för lördagskvällen. Som tur var hade jag inte några förväntningar på den, mer än att jag nog skulle få se gogodansare och kanske lite öl på det. Men den historien kommer senare för nu ska Ponte äta och göra sig iordning för en blöt natt i Köpenhamn... Krama nu varandra ikväll!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Under 2008 ska jag också gosa. Jag MÅSTE.

Ponte sa...

Klart du ska. Din skönhet och charm ska användas!