torsdag 20 december 2007

Inte en näsa torr

Nu kom en rejäl förkylning ivägen för mina planer, rackarns också! Det var så att jag planerat att åka till Köpenhamn ikväll eftersom jag tagit ledigt imorgon, men med rinnande näsa är det kanske inte någon hit.

Jag tror jag varit i bar med rinnande näsa ett par gånger, men då har det varit i tillfriskningsskedet, den här gången är det i insjukningsskedet vilket ställer till det. Vi får se hur det går...

Nu har jag gått igenom julklappslistorna och kommit fram till att jag saknar en liten klapp och en lite större, får försöka att fixa det ikväll eller imorgon tror jag. Det ska faktiskt bli lite kul att komma hem till Norrland, jag vet att jag brukar vara lite negativ inför sådant, men det brukar bli trevliga stunder trots allt, även om allt för mycket av tiden vigs åt att höra på papsens historier, samma varje gång.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas din nos torkar snart, hjärtat.
Härligt att kunna läsa bloggen din igen. :)

Anonym sa...

Hinner vi ses nåt här uppe? HUr länge stannar du?

Ponte sa...

Kim - bra du är tillbaka!

Tennis - det låter som en bra idé, till på onsdag