torsdag 6 december 2007

Nervös som en gnu?

Jag brukar nästan aldrig vara nervös förrän minuterna innan jag ska göra nått. Jag brukar bestämma mig utan att inse nervösfaktorn.

Första gången jag skulle på homobar hade jag bestämt mig redan innan jag gick och lade mig kvällen innan, men när jag väl stod där på gatan 15 meter från skylten var jag så nervös att jag åkte hem. Det blev en annan gång då jag var tillräckligt onykter för att våga som blev den första gången.

Första planerade dejten var jag toknervös sista 15 minuterna på tåget, men inte tidigare. Så därför vet jag inte riktigt, men jag är redan nervös inför morgondagens dejt som inträffar om ca 30 timmar och jag har redan intalat mig själv att jag kommer få total tunghäfta och allt kommer att bli katastrof osv. Fast det kanske är bra, har man låga förväntningar så kanske de för en gångs skull kan klås.

Igår såg jag verkligen fram emot det hela, men idag känns det inte lika bra, får dra ner ett par glas vin ikväll så jag kan somna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!
Du är så söt.
Nervös men söt.

Ponte sa...

Tack darling, jag kan inte minnas sist någon sa nått sånt till mig, jag blir så glad, bra start på dagen!