onsdag 5 december 2007

Oförsiktig

Redan tidigare idag insåg jag att jag varit lite oförsiktig i en beskrivning, oförsiktig på det sättet att personens identitet kanske inte är alltför svår att lista ut, så därför kommer det inte att dyka upp några detaljer framöver när det gäller favvobartendern. Jag borde ha maskerat honom bättre, det var dumt.

Men då får vi skriva om annat roligt som händer och jag ser fram emot helgen riktigt riktigt mycket och när jag gör det brukar det hela bli total katastrof, hoppas på ett undantag som bekräftar regeln och hoppas jag slipper träffa Vikingen för jag känner bara inte för det... Ha nu en trevlig kväll, och glögga lugnt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Neeeeeeej va trist!!! Vill ju veta allt om favvobartendern :(

Ponte sa...

Det vill jag också, vi får se hur mycket jag får veta...