tisdag 11 december 2007

Piano och sång

Ponte ramlade i sin egen säng strax före 7 på lördagsmorgonen och sussade sött i en 6 timmar, tog sig upp, kollade lite på skidåkning, åt frukost, skrev ett blogginlägg utan Ä och Ö, och började sedan göra sig i ordning för ännu en kväll och natt i Danmark. Hade jag vetat hur lång den skulle bli hade jag kanske avstått…

Först blev det ett trevligt barbesök, den ena latinon jag skickat till läderklubben kvällen innan var där och informerade mig om hur kvällen avlöpt. Dessutom undrade han:
- Men Ponte varför vill du inte ha sex med mig?
Vad svarar man på det? Jag drog nödlögnen att jag inte kände för sex i lördags och just då var det ingen jättelögn kanske.
- Det är ju bara dig jag är intresserad av här, only you… Fast 2 minuter senare var det bartendern som fick veta att han var den ende. Nåja…

Fick tag i kompis H och han ville absolut komma dit jag satt trots att det var lite tunt med folk, så han kunde lämna sitt ex på ett annat ställe. Men när han kom så hade han bestämt med 2 av sina vänner (ett heteropar) att vi skulle på pianobar.

Så vi tog en taxi till Frederiksberg och gick på pianobar, den ena i paret är nästan blind och han har lite svårt med spriten för han blir så svartsjuk efter några öl och dricker som en svamp, och eftersom han inte ser så mycket missförstår han saker omkring sig. Så efter ett tag fick vi byta platser när han skulle till att spotta någon vid grannbordet i ansiktet. Varför hamnar jag i alla dessa idiotsituationer hela tiden…

Nåja det var i alla fall jättetrevligt i början, det var sång och pianospel och en ung läcker blond sak sjöng en av sångerna, han var lite sminkad, men det är OK antar jag. Fiiin, fast inta lammis utan snarare barnarov när man flirtar med gymnasieelever eller?

Så efter några timmar gav vi upp och skickade hem paret i taxi och själva slängde vi oss på en nattbuss tillbaka till Köpenhamn för mer galej, klockan var ju bara 2…

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Har hört att gymnasieelever är som galna efter lite mer mogna män! ; )

Ponte sa...

De kan inte vara riktigt kloka, övermogen fallfrukt...