tisdag 4 december 2007

Julkalender

Idag blev det julstämning när vi fikade, tända ljus, mandariner, pepparkakor och lussebullar, det var bara julmusten och en man att hålla om som fattades tror jag...

På det danska boyfriend.dk kan man läsa en julkalender om en ung kille som är och tränar den sista november och kommer på att han ska försöka hitta en kille att bli ihop med och komma ut på julafton för sina föräldrar. Jag vet inte alls om historien är helt fiktiv, om den skrivs i realtid eller om det är blandade upplevelser som sätts samman. Jag hoppas på att den skrivs allt eftersom med ett dagligt inlägg, men jag vet inte. Nickname : "Boyfriend julekalender" för er som har profiler där.

Idag har jag webbshoppat mina första 3 julklappar, jag har en som redan är bestämd men som jag inte köpt ännu och dessutom ytterliggare 2 att köpa till familjen, jag kommer nog på nått hoppas jag. Sedan blir det lite choklad och sådant till vänner och bekantingar, det ska nog gå att få till denhär julen också kanske...

Inga kommentarer: