fredag 7 december 2007

Full rulle

Idag har det banne mig varit full rulle hela dagen, jag har varit på 2 möten och hållit 2 kurser och knappt hunnit kolla min mail förrän nu, men iallafall fått kaffe och mazarin, mums...

Så om en stund blir det till att dra sig hemåt, göra sig iordning och sticka till Danmark igen, tur man känner sig rätt så pigg trots allt. Var lite orolig över att nervositeten skulle påverka min sömn i natt, men det gick som tur var bra. Nu får vi se ikväll om det är en dejt eller en "ska vi bli vänner"-träff, hoppas på dejt men misstänker det senare. Det vet vi snart...

Ha nu en underbar helg läckerbitar!

4 kommentarer:

eurofivestar sa...

Jag håller tummarna!!!

Ponte sa...

Tack, det kan jag behöva...

Anonym sa...

ååhh hoppas det går bra! Förresten är ju mazariner det absolut godaste som finns!!

Ponte sa...

Mazariner är mums...