lördag 22 december 2007

Packad och klar

Men eftersom de enda som ville flörta med mig var lite för gamla och tråkiga så åkte Ponte hem fram på morgonen och stupade i säng vid halv 8. Så fredagen blev det inte så mycket gjort, men jag fixade det sista i julklappsväg, slog in allt som gick att slå in, packade väskan och läste ut min bok.

Och nu på morgonen har jag efter en stadig frukost packat det sista och gjort mig iordning inför norrlandsresan som kommer att ta mig 6 timmar, långt...

Kompis H var onykter och ringde igårkväll igen, han hade dumpat sitt ex för femtiotolfte gången, vi får se hur många dagar det dröjer den här gången. Den killen har teflonhjärna, speciellt när han är onykter. Nåja, nu blir det norrlandsresa, vi får hoppas det blir massor av snö till jul...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kram min solige vän.
Du är guld värd.

Anonym sa...

verkligen snö! Nu är det jättetrisst på krokom! : /

Ponte sa...

Kim - tack darling det värmer!

Tennis - inte var det mycket snö, bara lite...