onsdag 5 december 2007

Dejter

Nu är det bokat, tid och plats för fredagen, det ska nog bli jättetrevligt hoppas jag. Men mer om det nästa vecka tror jag.

Plötsligt blev det mycket, en annan kille som också vill träffas, någon jag skrivit en del med på ett community i si sådär en 10 dagar och dessutom ställde kompis H in sin resa efter att ha blivit ovän med resesällskapet och vill också gå ut i helgen. Så jag tror min lever kommer få fullt opp igen...

Och om 30 minuter har halva arbetveckan gått, och jag är less på idioterna omkring mig idag igen, ingen verkar förstå det allra enklaste och alla skyller på varandra, irriterande

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte bara din lever som kommer få fullt upp...

Ponte sa...

Jodå, jag ska hålla mig till en annan taktik och se...

Unknown sa...

Ååhh hoppas det går superfint! Vill också gå på dejt snart! =)

Ponte sa...

Hur var det nu Ole sa, Världen är fylld av muligheter... Vet om det var samma film där nudelparabolen var med?