onsdag 19 december 2007

Blått hår inför julen

För 1600 kr har man så blivit fin i håret, men en varm mörkbrun nyans med en touch av blått i och till det några kraftiga blonda slingor, det blev rätt bra fast jag var lätt orolig när jag såg färgen innan den tvättades ur, för då var det svartblått. Nu kan man inte se det blå...

Snart har så halva onsdagen gått och Ponte ser inte fram emot tvättiden ikväll, men jag ser mycket fram emot att vara ledig på fredag, gud så skönt det ska bli! Om jag känner mig själv så bra som jag tror, kan det bli lite slampande på torsdagskvällen, det behöver jag...

I somras hade Vikingen och jag ett uppehåll i vårt förhållande och Ponte följde med 4 män på 3 veckor, nu har förhållandet varit över i en dryg månad och jag har bara en misslyckad dejt med färgaren på listan över män, hur länge ska dösäsongen hålla i sig är frågan. Jag saknar någon att vakna med på morgonen, gosa med och sova med, men jag lär inte finna någon inom överskådlig framtid känns det som... Så man får slampa till det imorgonkväll helt enkelt...

Inga kommentarer: