fredag 14 december 2007

String och underliv i fokus

Idag blev det mycket underlivssnack, en lång diskussion om stringtrosor, min närmaste erfarenhet av det kommer från en sådan typ pungpåse i skinn med smala band av stringtyp, så jag hade inte så mycket att tillföra. Men man får skavsår mellan skinkorna av den just so you know...

Sedan utvecklades diskussionen till T-string, G-string och tillslut C-string. Ni som inte är känsliga kan titta på en sådan här, ni som är känsliga får istället titta här. Personligen är jag lite känslig och håller mig till den senare, någon som har hans nummer?

Hur som helst, den här C-string saken ser ut som ett inkontinensskydd och innehåller någon lite elastisk plastskena verkar det som. Varför gör man det bara inte enkelt för sig och sätter kardborreband, perfekt för den orakade kvinnan...

Nej, jag håller mig till mina aussieBum, de är lovely! Ha nu en trevlig början på helgen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar dina aussieBum;)
/BåstadGrabb

Ponte sa...

Oh ja, de är trevliga minsann...