tisdag 25 december 2007

En läcker latino igen

Det blev som vanligt en lååång julafton, papsen babblade på om folk som var gamla original redan när han var barn, och om episoder från ett liv på landet, hans liv och hans episoder, samma som jag får höra VARJE gång jag är här eller snackar med honom på telefon.

Jag är så glad att jag inte sitter här och ugglar, jag hade en gång en idé om att kanske flytta hem när jag blir äldre, men det kommer inte att hända. Ska boka plats på ett danskt homo-servicehus istället, undra hur många års väntetid det är?

Idag har jag träffat en läcker latino, eller halvlatino iallafall, men jag tror inte min 22-årige heterokusin skulle uppskatta eventuella närmanden... Jag tror inte jag sett honom på 6 eller 7 år, men en fin påg är han iallafall.

Nu är det till att packa igen, väskan är mindre och lättare än när jag åkte, för imorgon bär det av söderut. Jag saknar mitt liv som går ut på att arbeta 5 dagar (och inte ha nått liv från 18.00 söndag kväll till 18.00 fredag kväll) och sedan slampa mig de sista 48 timmarna, lovely... Fast jag vet inte riktigt hur jag ska kunna snärja en man på fredag, verkar vara totalt ointressant för alla utom gubbar och pratkvarnar. Några tips någon??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer leva loppan på spanska solkusten, tillsammans med din make Bernhard.

Ponte sa...

Berra hem Berra... Nej men kanske i en trevlig brasiliansk stad med en trevlig brasiliansk hunk, det vore nått.