tisdag 11 december 2007

Doktorn ordinerar joddlare

Igår med det mysfika med en av vännerna jag inte sett sedan i våras eftersom hon flyttat, det var jättetrevligt, men stället var inte så bra för mysfika och kladdkaka ska INTE serveras varm och heller inte med spraygrädde, usch...

Men hur som helst så var det trevligt och jag fick veta att hennes chef hyrt in en joddlarkör och ett ompa-bompa-band från Bayern till företagets julfest, det måste banne mig bli livat och klackarna i taket.

Under söndagens bakishet i soffan framför TV:n kom jag på mig själv med att ligga och tänka på manliga könsorgan, det fortsatte igår och också idag. OK att man kan vara lite fascinerad av sånt någon gång ibland, men dygnet runt sedan i söndags verkar lite väl rejält.
Diagnos: Allt för lite sex sista tiden.
Ordination: Ragga upp en bra sängkamrat till helgen

Någon som ställer upp?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ponte kuktänkaren.

Ponte sa...

Ett smeknamn så gott som något...

Anonym sa...

Kanske det...;)
/BåstadGrabb

Ponte sa...

Anonym BåstadGrabb - skicka ett mejl!