fredag 2 januari 2009

Året som gått del 1

Den roligaste händelsen
Måste ha varit Pride i Stockholm, mycket roligt, mycket spännande och mycket läderklubbande. Mer om det här, här, här, här, här, här, här och här. Nått annat kul var att bli av med jobbet efter att ha vantrivts i flera år, mer om det här och här.

Den tråkigaste händelsen
Sådant brukar jag glömma, men den tråkigaste händelsen för mig privat var väl att jag mer eller mindre tappat kontakten med mina skånska vänner under året.

Då jag var gladast
När jag lämnade jobbet sista dagen.

Årets blogginsats
Måste vara att jag lyckats bli av med de flesta av mina läsare, well done Ponte!

Årets Dummaste
Måste ha varit intimrakningen, det var osedvanligt dumt i efterhand.

Årets Köp
Skinnbyxorna jag köpte i Stockholm, använder dem faktiskt ganska ofta och börjar känna mig bekväm i att traska runt på stan i mörkret med min bakdel klädd i svart skinn.

Årets besvikelse
Måste nästan vara Nakenkvällen i bastuklubben.

Årets överraskning
Dagen då man vaknade med ett ryck

Årets Vildaste
Måste vara sista kvällen på den gamla läderklubben, mer om det här och här. Eller min exhibitionistkväll kanske...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men vi älskar ju en rakad lem!
Inte dumt gjort alls.

Ponte sa...

Det är ett satans rakande...

Anonym sa...

Haha. Ja, jag vet. Men det är det värt.

Ponte sa...

Njaä, tror inte det...