måndag 19 januari 2009

Tungkyssar i drivor

Det var verkligen överraskande många ute i fredags måste jag säga. Började kvällen med att ramla på Mr Drama till att börja med och efter att ha snackat en stund skyllde jag på att jag skulle vidare, fick några tungkyssar med honom. Traskade vidare för att se om kompis H var ute, men det var han inte, hittade rumänen istället, men jag gav snabbt upp på det och lät honom ta hand om sina polare.

Hamnade i nästa bar bredvid ett sällskap svenska damer som hamnat där av en ren tillfällighet och som sedan skulle på dragshow. Jag avrådde dem från att gå dit och föreslog ett mycket bättre ställe för sådana övningar, så de traskade dit istället. Själv traskade jag tillbaka till stället där min kväll börjat och hittade en plats bredvid en trevlig bekanting som dagen till ära inte var naken i baren.

Men så hände nått, en kille började pussa på bekantingen och ville sedan ha mig med i det hela också, så det blev trekantstungkyssande en lång lång och trevlig stund. Inte fel, det rekommenderas varmt...

När det var stängningsdags traskade vi vidare alla tre och fortsatte trekantstungkyssandet på nästa ställe där Lammis jobbade den kvällen. Efter ett tag skulle någon ta av sig tröjan, så vi andra passade också på, mycket trevligt. En av killarna var bara tvungen att hala fram sin lem så vi fick klämma, det verkar vara modernt just nu.

De båda andra blev sedan lite trötta och traskade hem var för sig vad jag förstår, jag stannade och drack upp. Då hade det tunnat ut i baren, så det blev lite tungkyssande med Lammis och några riktigt äckliga shots, usch och fy. Trodde då att det var allt kul som skulle hända under kvällen, men oj så fel jag hade...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du lär ju skriva en fet självbiografi nån gång...
Vilken storsäljare!

Ponte sa...

Får hitta en lysande spökskrivare!

Anonym sa...

Vi kan hjälpas åt!

Ponte sa...

En lysande hunkig spökskrivare!