fredag 16 januari 2009

Akvavit och desperata killar

Så hamnade vi i en bar, den äldre mannens kompis och jag. Han bjussade på en öl och en akvavit, men jag tackade nej till akvavit nummer 2... Efter ett par öl med honom (inkl. ryggmassage från alla som skulle klämma sig förbi), så bestämde jag mig för att tacka för mig och gå vidare.

De följande barerna bjöd inte på så många roligheter, träffade Ridaren, hörde att Vikingen var ute (men slapp träffa på honom). Träffade några trevliga människor, hade rätt kul och hamnade tillslut på kvällens sista ställe.

Där hängde Ridaren med en man som är stammis på ett av de andra ställena och det visade sig att de tidigare varit ett par och att det är hemma hos honom Ridaren sover när han är ute (han bor ju typ 5 mil från Köpenhamn). De ville ha mig med på trekant, men jag skippade det. Den andra plockade fram Ridarens lem och tyckte att jag skulle klämma på den och det ställde jag iallafall upp på...

Så dök filippinen upp och vi snackade lite. Så började den unge killen bredvid mig att hångla med filippinen och jag återgick till att snacka med Ridaren och hans ex. Men så plötsligt kände jag att någon smekte på mitt lår. Det visade sig vara killen som samtidigt hånglade med filippinen. Så vände han sig till mig och undrade om han inte fick följa med mig hem, och när jag inte kände för det vände han sig om och attackerade killen på andra sidan i baren (som förövrigt var jättefull). Filippinen och jag vi bara tittade på varandra och skakade på huvudet...

Insåg att jag inte skulle hinna med mitt tåg och då meddelades det i baren att eftersom man hade så trevligt skulle man hålla öppet en timma till. Kvällen slutade på en station och sedan blev det till att ta sig hela den långa vägen hem.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du och ditt klämmande!

Ponte sa...

Klart man ställer upp!

Anonym sa...

Ja! Blev jag tillfrågad så... Det var länge sen sist.

Anonym sa...

WTF? Skrev jag det förra? Det minns jag ej. Någon luras nog. SLUTA GENAST.

Ponte sa...

Klart du ska klämma!