tisdag 29 juli 2008

Lesbianer och hår

Det finns ju flera sätt att gå ner i vikt och igår testade jag hårspåret, 1 kilo hår mindre eller nått. Först till frisören (vilket blev dyrt, och sedan hade jag kommit på att testa nått jag inte gjort förr, det innehöll rikligt med raklödder och en rakhyvel och tog närmare en timma, borde ha trimmat innan kanske. Dessutom lärde jag mig nått nytt om min kropp, hade ingen aning om att jag var rynkig i de regionerna.

Tisdagen började som måndagen slutade, varmt, varmt varmt. Klockan är nu halv 10 och jag har redan drygt 28 grader i köket, lägenhetens just nu svalaste rum... Mellan 22 och 24 grader är utmärkt tycker jag.

Såg en intervju med två lesbiska komiker nyss på TV4s morgonsändning och den ena kallade sig själv helt ogenerat för lesbian, det var överraskande tyckte jag. Dessutom satt den manlige programledaren och verkade inte veta hur han skulle förhålla sig till situationen, heteromän är ju glada för att kolla på lesbisk sex, så det är säkrast att låta kvinnan sköta intervjuandet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alla älskar en len lem.

Missade morgon-tv. Jag låg ju och sov. Semester och allt...

Ponte sa...

Men det kliar... Du har då tur som inte vaknar av att ha solen i ögonen kl halv 8.