fredag 8 februari 2008

På Läderklubben del 2

Varning: Personer som inte känner för att läsa lätt homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

Jag har faktiskt glömt att jag inte riktigt var färdig med historien om läderklubbsbesöket i lördags. Del 1 kan läsas här.

Jag hade ju sett 3 fina killar när jag kommit till klubben, och börjat hångla med den ena. Han hade Zimmermannsbyxor (kanske de heter på svenska) och efter ett tag insåg jag att den ena dragkedjan var öppen och att nått tittade ut så att säga, den enögda byxormen...

Själva upplevelsen var lite märklig just att han liksom stod där i den rätt ljusa baren med ena dragkedjan öppen och inga underbyxor, men det tände mig iallafall. Hur som helst så bestämde vi att jag skulle följa med honom hem, men så bestämde han att vi självklart skulle ha en öl till.

Under den ölen och några snapsar som baren bjöd på för att tömma flarran, så skulle en del saker hända. Han öppnade mina byxor och var med sin mun och tunga och rotade där, hans byxor halkade ner och plötsligt stod någon bakom honom och fick komma på besök utan kondom och när han efter ett tag var klar med sitt stod nästa i kö, också han utan gummi.

I det läget övergick jag till att snacka med den trevlige bartendern ett tag och sedan kändes det som tid för att traska hem. Killen i byxorna var rätt fin och jag vill ha ett öppet förhållande för annars kommer det inte att fungera för mig, men någon jävla gräns har jag, tydligen... Så Ponte stupade i säng hemma vid halv åtta tiden och de snapsarna på slutet var inte helt bra efter 5 på morgonen, dem hade man skallebank av nästa morgon. Nu är det bara att ladda upp inför nästa läderklubbsbesök, för tro mig det kommer!

2 kommentarer:

Magnus sa...

Hej Ponte,

jag har läst din blogg ganska länge nu men är tydligen inte så bra på att kommentera.

Men nu måste jag bara. Var försiktig för fan. Bare back är inte grejen, säkert inte i en bar.

Ser fram emot att få höra fler historier från läderklubben - med gummi.

hejhej
magnus

Ponte sa...

Hej Magnus,
Kul med fler läsare! Du kan vara lugn, BB är inte min grej... Det kommer kanske fler historier framöver, hoppas jag iallafall för läderklubb är skoj