onsdag 6 augusti 2008

Pridetorsdagen - Kvällen

På baren blev det mat och ett par öl, hamnade med 2 personer på After Work och de var rätt trevliga, inte bögar men snälla iallafall. Efter det var det dags att slita av sig shortsen och hoppa i en kvällsoutfit (det hände sig på hotellrummet, inte bland folket på baren) för att ta sig till Schlagerkvällen.

Mötte upp i parken med Kim och Sebbe som redan fått sällskap av Aronson. Så blev det schlagers för hela bunten i några timmar och när skorna återigen var helt grå av grusdamm och fötterna onda av allt för lång ståpaus så gav jag upp på schlagrandet och traskade hem till hotellet, fick sedan höra om diverse spontanorgasmer i publiken när Dana International besteg scenen efter min hemgång.

Fast hemgång blev det ju inte, det blev istället ännu ett besök på läderklubben och också denna kväll tog besöket slut vid stängningsdags. Det var fortfarande jättevarmt och det bästa stället att stå var under fläkten eller vid utgången.

Efter att ha träffat trevliga stockholmare, trevliga lantisar och trevliga utlänningar så hamnade jag med två lantisar. Mr 1 hade just raggat upp Mr 2 och de saknade någon till trekant. De ville först ha sina lemmar pussade på där vi stod i baren och jag pussade givetvis och fick min pussad på också, mer än så blev det inte direkt. Jag kände inte för en trekant långt utanför stan kl halv 4 en fredagsmorgon...

Fortfarande tyckte jag att det var märkligt att det liksom inte fanns någon typ sex- och darkroomsavdelning mer än det lilla rummet till vänster om baren där det inte hände nått mer än några som klämde lite på varandra. På torsdagen var det iallafall bara öppet för män och det var ingen dresscode även om många var uppklädda och ett par personer var helnakna (med endast skor). Lyckades också få reda på reglerna för de kommande två kvällarna.

När jag så traskade tillbaka till hotellet var korvmojen stängd och jag var inte så onykter eftersom några öl bytts ut mot vatten, det var en bra strategi minsann!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så vågad.
Du är min idol.

Ponte sa...

Få nu utlopp för alla dina djuriska lustar!

Anonym sa...

Jag ska göra mitt allra yttersta... Men skulle behöva en lärare. Eller nån som drar det djuriska ur mig.

Ponte sa...

Det finns där, det kan man se...