lördag 31 januari 2009

Överraskningar

Så var det strax dags att ge sig ut i homodjungeln igen och jag vet redan nu att kvällen kommer att bjuda på överraskningar, men de kommer att "drabba" någon annan, det är bara att spela med... Frågan är om det passar sig med skinnbyxor på restaurang? Vet inte om jag vågar, vi får se.

Tog en tupplur idag, vaknade efter den första drömmen som handlade om min tidigare chef, blä. Somnade om och drömde om Öresundståg som körde på kullerstensgator innan jag vaknade för gott, någon som har en drömtydning på det?

Nu är det dags att fixa håret och raka sig så man ser någotsånär presentabel ut, det är inte så lätt i mitt fall... Festa lugnt ikväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nå?
Hur gick det?

Daniel sa...

Kan du inte visa bild på din frilla?

Ponte sa...

Kim - Mycket bra måste jag säga

Daniel - Inte mycket att visa, folk kan få trauma för mindre