fredag 30 januari 2009

Porrsurfning igen

Så var det fredag igen och dagen till ära har jag äntligen plockat ner de båda stakarna från fönstren (men de har varit släckta i mer än 2 veckor). Måste ta mig i kragen och städa lite, får läckert besök nästa vecka, hoppas på bra hångel...

Det blir en lugn start på helgen iallafall, ska inte slarva ikväll, bara slappa och komma i säng i tid, måste vara pigg till imorgon när det lär bli rejäla doningar. Och när vi är inne på rejäla doningar så såg jag två luriga profiler på nått community igår. Den första var en kille med en text av typen "jag vill kn*lla din villiga r*v" och sedan har han en bild på sig själv med kläder på och ca 35 på sin fina helbarberade nakna bakdel. Den andra drog stora växlar på sin läderfetisch och hade en massa bilder på sig själv i rymliga mjukisbyxor och rymliga jeans i 100-kronorsklassen. Det är inte lätt att förstå sig på homosar.

Sista veckorna har jag inte fått några meddelanden från killar i märkliga länder (med ett förformaterat meddelande som slutar med deras mailadress), men idag har jag redan lyckats skrapa ihop 3 st, tror att det är rekord...

Nåja, fredagen fortsätter och Ponte ska nu porrsurfa en stund, det ska min själ bli skoj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här med att barbera stussen - det är jobbigt det. Det känns ju glatt och skönt första dagen, men sen... Ojoj vad det kliar och sticks.

Ponte sa...

Tur jag har dig som informerar om sådana saker, skäggstubb mellan skinkorna är antagligen ingen hit...