måndag 15 december 2008

Nakenkväll på bastuklubb

Varning: Personer som inte känner för att läsa grovt homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

Vi kom in genom dörren Spicy och jag och möttes av en lite varm och fuktig atmosfär, men det luktade bara schampo och tvål. Ett par helnakna män stod och funderade om de skulle stanna vid skåpen eller traska ut i lokalen. Så klädde man av sig och snart var både Spicy och jag också helt nakna, lite spännande och nervöst var det allt.

Vi började med att besöka den lilla lilla bastun, Spicy behövde få upp värmen. Det tog inte många minuter innan Spicy lutade sig ner och började slicka lite på min lem till de andra två männen i minibastuns stora glädje. Kände mycket snart en hand som började att smeka min mage och senare klämma lite på mina skinkor. Svetten rann av värmen och jag bestämde mig för att duscha och bege mig ut i lokalen.

Det blev en dusch med Spicy som försökte ta hand om mig på bästa sätt och tvålade in mig, jag lät honom givetvis få en rejäl intvålning själv efteråt. När vi torkat så begav vi oss upp på övervåningen för att kolla hur det såg ut där. Ett dag och rökrum till vänster där det just då gick fistingfilm, inte min grej riktigt. En äldre man satt i den mindre mysiga skinnsoffan och tillfredsställde sig själv medan han kollade på filmen och sedan spanade lite på oss.

Längre in i lokalen fanns ett stort rum som var helt tomt och två mindre där det i ett satt några och kollade på en annan porrfilm. Vi traskade längre ner i korridoren och kom till ett par bås där man kunde stänga om sig, Spicy tog med mig in i ett av dem, böjde sig ner och började suga utan att stänga dörren givetvis. 3 sekunder senare stod 5 kåta äldre män och titta på, hela situationen var bara så totalt obekväm.

Efter ett par minuter i båset valde jag att avbryta det hela med motiveringen att "vi kollar runt lite". Hamnade i ett annat rum där Spicy snabbt traskade in och tog plats i en fåtölj. En man deapthroatade där inne, först sög han i 5 sekunder, sedan tog han andningspaus och pustade och frustade som om han höll på att drunkna och så ner med lemmen i halsen igen... Det var så fullständigt totalt avtändande.

Beslutade mig för att traska till rökrummet, men fick ta en omväg eftersom två hade sex i korridoren. Nu var det vanlig porr i rökrummet, satt kvar där ett tag, då kom en av killarna som haft sex i korridoren, han öppnade en behållare glidmedel och gned in det på lemmen, kastade några intresserade blickar åt mitt håll, men jag kollade på filmen istället.

Nåja, tänkte att jag skulle utforska resten av lokalen så jag kollade runt lite och efter en stund ser jag glidmedelsmannen igen, nu har han hittat en annan som villigt tar emot, utan kondom givetvis... Hittar Spicy som nog förstått att det här äventyret inte riktigt föll mig i smaken men tycker att jag ska stanna kvar, men jag bestämmer mig för att inte göra det, istället traskar jag ner igen, duschar och går en och en halv timma efter att jag kommit in.

4 kommentarer:

Anonym sa...

1½ timma var mer än nog!
Jag rodnar.

Ponte sa...

Hänger du med nästa gång?

Anonym sa...

Jag tror inte det. Jag skulle ju inte kunna slappna av...

Ponte sa...

Det kunde inte jag heller kan jag berätta...