torsdag 7 augusti 2008

Pridefredagen - Kvällen

Varning: Personer som inte känner för att läsa lätt homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

När jag givit upp på skorna blev det till att traska tillbaka till hotellet, byta om och få nått att äta, ljuvlig fisk- och skaldjursgryta med aioli, riktigt mysigt och utomhus i skuggan smakade det ännu bättre. Kände då ingen större lust att bege mig till prideparken och trängas med alla där utan jag stannade i baren istället.

Och efter ett par öl och lite samtal med stammisarna så bar det av till hotellet för att hoppa i skinnbyxor och den svarta skjortan, liksom läderarmband och svarta pumaskor. Eftersom jag kom fram till läderklubben tidigt så var det ingen direkt kö, utan det var mer eller mindre bara att betala och traska in. Lokalen var fortfarande mycket varm och allt eftersom människorna strömmade in steg temperaturen ytterligare.

Efter en timma eller så var det smockat i lokalen och när jag traskade till rökrummet var det knökat också så jag hängde utanför och kollade inte de som hängde vid slingarna, ingen action men iallafall. Så såg jag två människor komma ut bakom ett skynke och insåg att det trots allt fanns ett mörkrum. Efter rökpausen begav jag mig dit.

Första rummet var ganska upplyst, en radda män tittade på två som gosade på en bänk eller vad man ska kalla den för, det fanns ett skynke till och när man kom bakom det fick man stanna upp en halv minut för att låta ögonen vänja sig vid mörkret. Man kunde se lite rörelse, man kunde höra lite ljud, man kunde känna hur svetten bara rann och rann i värmen. När jag känner längs väggen känner man plötsligt en kropp, hans hand hittar snabbt ner till mitt skinnklädda skrev, jag rör vid hans lem, men går sakta och trevande vidare.

Golvet är av slät målad betong, det är halvblött av all svett som runnit och av andra kroppsvätskor också, det är lite halt och Ponte står sånär på näsan när han kliver på en använd kondom med glidmedel (tror jag) där inne. Man känner fler kroppar allt eftersom man rör sig genom det långa smala utrymmet, någon stönar, någon tar min hand ock låter mig känna på hans nyutlösta halvhårda lem. Mina fingrar blir ofrivilligt kladdiga, men jag passade på att smeka hans byxor baktill så han fick behålla sina kroppsvätskor själv.

Efter si sådär 5 minuter hade jag kommit ut igen och var så genomsvettig att det rann ner längs armarna, fick traska till toaavdelningen för att hitta en pappershandduk att torka av ansiktet och nacken med. Det stod en kille där inne och spanade ut över pissrännan samtidigt som han hade sin hand nere i sina byxor och masserade, funderade på att hjälpa honom men tog en tur till baren och köpte mig en vatten istället.

Det var OK så länge man stod under fläkten, annars var det olidligt varmt och ett par rejäla skinnbyxor svalkar inget vidare, så jag pallade inte med längre utan gick till någon bar istället, fick en sista öl för kvällen och träffade några trevliga människor. Efter 3 öl och 3 vatten(2,2 liter dryck) på 4 timmar hade jag inget som helst kissbehov, snacka om att svettas ut vätskan.

När jag kom tillbaka till hotellet hade de 4 asiaterna (som bodde i dubbelrum med extrasängar) dörren öppen, en kille var ensam där inne och han låg och kollade på TV iklädd bara herrunderbyxor och med rumpan uppåtputande. Hmmm, vad skulle man göra åt det?

Inga kommentarer: