fredag 30 januari 2009

Uggel

Fredagkväll och man sitter och ugglar framför datorn efter att ha läst några timmar, men snart kommer befrielsen i form av många timmars sömn. Det ska bli intressant att se vad helgen har att bjuda på.

Det finns människor med hästminne, idag fick jag ett meddelande från en kille som jag inte direkt kände igen på bilden, men tydligen hade vi suttit i en bar och snackat för nästan ett år sedan. Han kom ihåg vad jag hette och en massa annat, så jag antar att vi faktiskt har druckit öl ihop. Man kan väl lugnt påstå att han inte är min typ... Men lite impad är jag ändå.

Min käre far ringde ikväll för att höra om allt var OK med mig, han hade ett missat samtal från Svenska Kyrkan i Skåne och blivit något orolig, kan meddela att i Norrlands inland är det 12 minusgrader och vindstilla, riktigt behagligt tyckte fadren...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är fint att bli ihågkommen!
Tänk så många män där ute vet en massa saker om en. Själv minns man dem inte alls.

Ponte sa...

De vet en massa konstiga saker tippar jag på...