torsdag 29 januari 2009

Fika

Igår blev det blåbärspaj med favvo-farbröderna, mycket gott. Förr i tiden brukade det bli mycket sexsnack när jag hittade på saker med dem, men den här gången blev det inte så mycket av den varan, det fanns så mycket annat att prata om. Dessutom var jag ju tvungen att vakta min tunga och det är ju ofta lite svårt, men det gick bra. Men eftersom de till och från läser bloggen så får jag nog ta upp det vid ett senare tillfälle.

Annars har jag spenderat min torsdag med att skriva om standarddelen av min jobbansökan. Det tog 2 timmar att lyckas komma igång, men sedan tog det nog inte mer än en halvtimma att färdigställa den. Vi får hoppas på att den är tillräckligt bra...

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Till och från" tror jag inte på.
Snarare hör jag ett hysteriskt klickande på "uppdatera".

Grattis till redigeringen av jobbansökan. :)

Ponte sa...

Jodå, det är ytterst sporadiskt de kollar in, men man vet aldrig...