lördag 3 januari 2009

Nyårsnatten

När bekantingen skulle gå kom jag på att han ju hade min t-shirt och skjorta i sin väska, jag hade ju råkat på att byta om till hans linne där inne efter att han övertalat mig, så jag fick visa upp mina bleka bilringar inför publik inte mindre än 2 ggr på ett par timmar.

När han gått satt jag kvar och träffade på andra bekantingar. Den ena är jätteofta ute med sina kompisar och jag vet att han är sambo men nu vet jag också hur hans man ser ut. Kände att det kanske var läge och traska vidare, hade svenskar och norrmän överallt omkring mig och sånt orkar man ju inte riktigt med.

På nästa ställe hade jag turen att träffa en trevlig kille jag ofta snackar skit med och när stället skulle till att stänga så traskade vi tillbaka där jag varit tidigare, allt för att ta en sista öl innan de stängde. Men det visade sig att de inte hade några planer att stänga så länge de hade gott om folk.

När vi satt i baren, snackade skit och drack öl så såg jag honom plötsligt. En kille vars bilder jag spanat på mer än en gång på boyfriend.dk, han är ofattbart het på bild, men i verkligheten levde han inte upp till det, men han måste ha varit i en riktigt bra studio kan jag tro... Så jag lät honom stå själv i baren, han var dessutom mycket berusad.

Bekantingen traskade hem och jag hittade någon att flörta lite med, men det ledde inte till nått och eftersom jag ätit ordentligt och inte druckit så mycket pga all drama så tyckte jag att det ska nog inte vara nått problem att vänta en timma till. Det hela slutade med att det inte var värst mycket folk kvar, så jag traskade också strax före 9 på morgonen... Att komma hem kvart i elva är lite sent även för mig måste jag säga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns som att jag kanske borde återskapa mitt boyfriendkonto...

Ponte sa...

Det tycker jag du ska!