torsdag 1 januari 2009

Spicy på besök

När jag klev upp i lördags, ovanligt pigg efter en festkväll blev det till att städa lite, bege sig till stationen för att hämta Spicy och sedan laga nått smaskigt till honom att äta. Det gäller ju att muta sig fram i livet...

Sedan blev det snack, mys, gos och film hela kvällen och tillslut skedsovning hela natten, härligt med en latino i sängen. Söndagen bjöd förutom på en lång promme också på sex. Stolt över att ha klarat det hela så fint i Köpenhamn under veckan tänkte jag att han kunde få testa lite också, det gjorde mycket ont, så det blev en kort akt, ca 3 minuter skulle jag tro...

Och efter gos, mys och film även på söndagen blev det åter en natt med skedsovning innan Spicy begav sig hemåt igen. Det hela var mycket trevligt, jag gillar Spicy, fast kanske inte som pojkvän möjligen. Dessutom blev det hela lite mekaniskt på söndagskvällen, så vi får se om han dyker upp igen, detta var ju den magiska dejt nummer 5, det är då de brukar ledsna på mig... Men det blir den bästa julen någonsin iallafall, fem dagar kvar av juletiden!

4 kommentarer:

Anonym sa...

3 minuter är ingenting! Skärpning, grabben.

Ponte sa...

Jag får ta och träna lite mer på det kanske...

Anonym sa...

Ja. Du bör genast inhandla en redig stake och köra så det ryker. Du har ju tid!

Ponte sa...

Två stakar står i fönstret och lyser och de båda andra ligger i en låda och väntar...