söndag 3 augusti 2008

Prideonsdagen

När jag efter en rejäl resa äntligen kom fram till Stockholm så blev det till att stadga sig på hotellet, torka svetten ur pannan, ta en liten promme, avlägga ett besök på systemet och sedan till Snygg-Tennis på förfest.

Efter en trevlig timma där jag bl.a. fick träffa den anonyme bloggaren Aronson som lade ner sin blogg förra året, så stack vi till Prideparken, fick en liten olycka på vägen men nådde fram fick lite öl och träffade Hunken Kim. Några uppträdanden och otaliga öl senare så dök någons kompis upp och jag traskade med honom till läderklubben medan några av de andra stack till någon dyr klubb. Skorna var helt grå av besöket i grustaget, men jag tänkte att de nog går att få rena.

Läderklubben var varm och blev senare ganska fullsatt och Ponte blev rätt full också och tyckte att lokalen var märkligt liten, det saknades liksom nått. Dessutom var det mixat så det första jag såg när jag kom in var ett par sveettiga halvnakna bröst... Nåja, jag träffade någon trevlig kille som gav mig ett bra tips iallafall, som tur var skrev han det på en lapp, annars hade jag nog glömt det till nästa dag. Efter en grillad med bröd på vägen hem när klubben snart skulle stänga vinglade jag till hotellet.

Kvällen blev mycket lyckad enligt min ringa mening, lyckad med mersmak tillochmed...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mersmak! Alltid mersmak!

Ponte sa...

Ohhhh ja