onsdag 19 mars 2008

Tappad keps

Jag kom snabbt fram till att jag inte skulle följa med Pussaren hem, jag kände liksom inget intresse vilket är märkligt, hade ju samma känsla förra våren någon vecka... Så jag tackade således nej. Men han hittade någon annan att ragga på lite senare men han verkade inte heller intresserad, vad är det med oss nuförtiden?

Så kvällen fortsatte och någon annan som raggat på mig i vintras dök upp, han hade supit bort sin keps med konstaterade att den som fått med sig kepsen hem nog hade god smak. Jag tyckte inte han verkade direkt onykter, men 2 öl senare var han rätt så full. Det var med honom jag hade diskussionen om dansktestet.

Hur som helst så delade jag inte hans åsikter och trots att jag spelade totalt ointresserad av att ens snacka med honom så tyckte han att jag skulle följa med honom hem och ha sex. Ska jag följa med eller inte frågade jag mig själv och kom snabbt fram till att...

Inga kommentarer: