måndag 10 mars 2008

Tafsande med shots

Fredagsbesöket i Köpenhamn började riktigt bra, trevligt sällskap i baren innan jag skulle träffa kompis H. Så jag traskade glad i hågen efter att ha fått 2 öl till nästa bar, kommer in och ser kompis H dansa. När han dansar åmandes i en bar betyder det att han är jättefull och det var han också.

Efter att ha haft H tafsandes på mig så gav jag upp och fick tänka ut en plan att bli av med honom på, och det fanns bara en möjlighet, supa honom under bordet. Nu hade han ju gjort en del av jobbet själv, men jag tål bara hälften så mycket som honom, få att köra en utdragen variant hade nog inte funkat.

10 shots för 100 kr, 5 till H och 5 till mig. Sedan trumfades det med 3 var till och efter en dryg timma begav sig H hemåt, skönt... Så då var det bara för mig att traska vidare själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha du är så evil

Anonym sa...

haha 10 shot för 100kr!!!!! Låter ju som paradiser! =)

Ponte sa...

Anonym - Eller hur!

Tennis - Det är lovely, fast det är 100 danska kr, men men...