lördag 15 mars 2008

Kvällens mello

När jag handlade idag blev det en styck Expressen också, och jag måste då säga att Alexander Bard ser ut som en lodis i mjukisbyxor, näshår, mustasch och skägg har liksom vuxit ihop. Tydligen har han tillochmed heteromän som stalkers och tycker det är jobbigt. Stalkers är jobbiga, så är det bara...

Och Charlotte ser på den ena bilden mycket mycket sliten och härjad ut och Botoxläpparna sticker ut, inte snyggt. Tur att man inte ställer upp på bild utan att ha piffat till sig innan, som om någon skulle ta en bild...

Personligen kommer jag inte att rösta, men jag tippar på att det kommer att bli diskussioner imorgon i alla tidningarna om att jurygrupperna har så mycket makt och att folkets val inte fick åka till Beograd. För mitt tips är att Chrille tar hem tittarrösterna eller iallafall blir två där, men att han bara får ströpoäng från jurygrupperna som kommer ge Pirelli många av sina 12:or, eller vad tror ni? Om 7 timmar vet vi utgången av det...

Inga kommentarer: