tisdag 18 mars 2008

Irriterande bra i säng med en fin bakdel

Så här när den skånska myllan ligger under 10 cm snö så är det väl läge att fortsätta helghistorierna kanske...

Efter fredagens heterofest så blev det några timmars sömn följt av skidåkning i soffan, stackars åkare, snö preparerad med alla tillgängliga kemikalier, +14 grader och solsken är kanske inte de bästa förutsättningarna, snön var som sorbet sa kommentatorn. När allt tävlandet var över fick jag ju ställa mig frågan Köpenhamn eller Mello i soffan? Det var inte så svårt, Mello i soffan gick fetbort.

Insåg att jag inte skulle kunna få till någon vidare frisyr då jag börjar bli långhårig, men skit samma, jag var inte på ragghumör iallafall. Så jag åkte iväg, kom fram och traskade in i på kvällens första bar. Det var fullt i baren så jag fick häcka vid ett bord istället, sånt är trist, men efter en stund brukar det lätta i baren och så också denna gång. Vad jag inte visste då var att jag skulle bli kvar där i baren ett tag...

Jag hade inte mer än satt mig så kom den unge killen jag snackat lite med veckan innan, han ställde sig på hörnet bredvid mig och var rätt onykter också den här gången, men fortfarande riktigt trevlig. Några andra i baren hetsade honom till att stå på händer, han gjorde ett halvhjärtat försök, men gav upp på det och hade småmynt över halva golvet efter den incidenten. Men han tyckte att det var läge att ta sig hem och undrade om jag ville följa med honom orden "jag vet att jag oftast är irriterande, men jag är bra i säng och en riktigt fin röv har jag, vill du klämma?"

Ska jag följa med eller inte frågade jag mig själv och kom snabbt fram till att...

3 kommentarer:

Anonym sa...

...du står över allt sånt där med att följa med packade människor hem, det är ju så osexigt!

Ponte sa...

Härligt med folk som har höga tankar om mig...

Anonym sa...

Så där ska jag också börja säga.
Haha.
Jag SKA våga!