torsdag 13 mars 2008

Feber och hängig

Jag säger bara usch och fy... Igår när jag kom hem var det dags för tvättid, så det blev ett fasligt rännande för tvättstugan ligger 4 trappor ner. Men efter att ha hämtat det sista var jag helt slut, släpade mig till soffan och insåg att jag hade feber.

Öppnade fönster, slog ner en kruka och väntade på temperaturen att sjunka för att sedan hoppa i säng och ligga och svettas i ett par timmar innan jag kunde somna. Är rätt hängig idag måste jag säga och känner inte för att sitta här, hade helst legat kvar i sängen. Dessutom har Ponte mycket vackra ringar runt ögonen idag, blä...

Ikväll blir det till att ta det extra lugnt, hoppa i säng tidigt och hoppas att man känner sig som en ny människa till imorgon när helgövningarna sätter igång igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Naaww.. du får skaffa en liten maid! ; ) Eller en kåt butler.

Ponte sa...

Japp det ska jag fixa, någon som ställer upp?