måndag 3 mars 2008

Tävlingar

Nu fungerar inte användarpanelen i blogger hemifrån längre, så det får bli en söndagsuppdatering istället.

Efter att ha haft en totalt trött och hängig lördag, kanske börjar åldern ta ut sin rätt vem vet, med efter mello på kvällen vaknade jag tidigt på söndagen och satte genast igång med sport.

Först blev det Vasalopp och sedan zappande mellan Vasaloppet, skidskytte från Sydkorea och frulle, en bra kombination, men jag missade målgången på båda sportevenemangen, vilket var lite synd, men det blev ju norskt i båda.

Det är rätt så OK att ligga i soffan och se hur de stackarna sliter i skogen, skjuter bom och gör allt de kan för att komma först. Tur man inte är en riktig tävlingsmänniska, det hade då varit jobbigt...

När kvällen kom upptäcke jag till min förvåning att efter hemkomsten från Köpenhamn på lördagsmorgonen lämnade jag inte min lägenhet på nästan 48 timmar.

Det var just reklam för Rent Hus, nog för att jag har bra stökigt ibland, men någon jäkla gräns för man ju ha kan man tycka...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det där rent hus kan jag inte se.. mår så illa då.

Ponte sa...

Du får se slutet när tanterna tagit livet av småkrypen!