torsdag 6 mars 2008

Vår egen dokusåpa

Den här veckan har gått överraskande fort och Ponte har som vanligt fått rikligt med hugg och slag på jobbet, men det är man ju van vid, är man ledig 4 timmar (det var beviljad ledighet) så blir det kaos och tydligen är det mitt fel. Dessutom är jag så less och fed up på allt intrigspel, alla pakter och allianser som vissa försöker skapa för att stärka sin position, värsta dokusåpan 8 timmar om dagen är inte så kul, bäst att fortsätta hålla låg profil och skita i haggorna...

Allt kändes hopplöst igår, två jobbansökningar där jag hade kvalifikationerna kom tillbaka med svaret att vi valt andra till intervjuer. Jag måste hitta en expert på jobbsökeri och dejta honom, eller en företagare som behöver en "sekreterare"...

Det är iallafall torsdag och inte så långt till helgen och det känns mycket skönt i mitt liv.

Inga kommentarer: