måndag 17 mars 2008

På fredagsfest

Fredagskvällens festligheter blev inte så sena för Ponte eftersom han kände sig lite uttråkad ibörjan, kom sedan igång och trivdes, men tillslut blev det bara rätt så jobbigt för de roliga människorna gick vidare och de andra blev bara fullare och fullare...

Vissa människor blir mycket egoist-pinsamma när de blir berusade och tycker att saker är orättvisa som att värdinnan fick blommor men inte hon, jag behöver vara mycket med snorfull för att klara av heterosarna tror jag.

Hur som helst så var ju de andra festdeltagarna mina vänner, deras vänner och deras vänner så lite bekanta ansikten var det, värsta manliga-hetero-slampan tafsade på mig några gånger, men det fick han man får inte vara blyg, dessutom var en kille där som jag träffat förr men inte tidigare lagt märke till hur fin kropp han har, mums... Men hetero också han. Märkligt det där med heteroer som inte riktigt är det, inte alltid, bara när de får muffla och finns det ingen sådan som ställer upp så blir det någon penisägare istället i brist på bättre.

När jag skulle gå var värdinnan mycket onykter och när jag tackade för mig och kysste henne på kinden så blev jag överfallen med en rejäl tungkyss, jag blev fullständigt överraskad och tungkysste sånär tillbaka innan jag plötsligt kom på att nej inga kvinnor...

Så det blev en relativt tidig hemgång och man var bara lätt salongsberusad, skönt för jag tror att några av festdeltagarna nog hade ont i håret på lördagen, för vodka-shots brukar komma surt efter har jag hört...

Inga kommentarer: