torsdag 27 mars 2008

Långfredagsmorgonsex?

Så kom vi till kvällens sista ställe (trodde jag iallafall) för danskarna har öppet länge på fredagar och lördagar, men skiter fullständigt i dagar som ligger i anslutning till röd dag. Varför skulle någon vilja gå ut på skärtorsdagen och ligga hemma och sova på den lediga fredagen? Så alla fick tränga ihop sig på de 2 ställen som har nattöppet (en vanlig fredag är det 4 ställen + en eller två betalnattklubbar som har öppet till 5 eller längre).

Efter en stund ställde Lammis sig upp och lutade sig över bardisken för att be om någon annan låt, och medvetet viftade han med sin bakdel framför mig, så jag tog det som en invit och klämde lite försiktigt, men han tyckte det var mesigt, "ska du klämma så ska du klämma ordentligt!"...

Hur som helst, det ena ledde till det andra och ungefär här fick jag veta att eftersom han bor hemma och inte vill visa för föräldrarna att han är lite slampig, så kan han inte släpa med män hem sådär hursomhelst, så han föreslog att vi skulle traska till damtoaletten och ha sex...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra! Jag får alltid inspiration i bloggen din. Nu vet jag exakt vad jag ska säga när någon klämmer på mig.

Ponte sa...

haha, men bara om du sedan bloggar om det, annars!!