tisdag 4 mars 2008

Tropisk vårsol

Nu snöar det igen, ska inte våren komma på riktigt snart? Nåja det ska enligt SMHI bli 10 grader varmt om ett par dagar så då kanske vi får känna av vårsolen.

Men intill solen kommer fram så får man fortsätta med Summer Look från Nivea for Men antar jag. Och efter det också antar jag för Ponte är inte riktigt den som solar och om han gör det så blir han härligt tomatfärgad i ansiktet...

Men det ska bli härligt med vår och sommar, för trots fint solsken hela dagen idag så var det kallt och blåsigt, lite halvtropisk känsla hade minsann suttit bra nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snart får du äntligen dra på dig de extremt tajta (vita) badbyxorna.
MUMS.

Ponte sa...

Du menar de man ser igenom när de är våta?

Anonym sa...

Ja, det också. Men mest det att man ser dina väldiga konturer om tyget är ljust.

Ponte sa...

Jag får ge mig ner till stranden och visa mina väldiga konturer helt enkelt...