onsdag 19 mars 2008

Ett tredje nej och råttor

Jag kom snabbt fram till att jag inte skulle följa med honom hem, orkar inte med rassar, usch och fy för sånt!! Så jag kände att det var läge att traska vidare. Jag hade hört att ett av ställena var stängt pga råttinvasion. Det var mycket folk ute i lördags och trots att det stängda stället är ett litet ställe, så blev det jobbigt.

Kom till nästa ställe, det var så fullt att man fick puffa på folk för att kunna stänga dörren bakom sig, jag orkade inte med det utan gick vidare, nästa ställe var riktigt riktigt fullt och nästa var också fullt. Så jag traskade till McD och åt och återvände sedan till den ursprungliga baren där det nu också hade fyllts på.

Efter en stund kändes det bara trist där, så jag funderade på vad jag skulle göra och bestämde mig för att hitta på nått helt annat. Under tiden hade jag SMS:at Kim för att få reda på vem som vunnit Mello och när jag kom ut på gatan sprang jag på Färgaren minsann...

Men jag tog en ny koll på ett par av barerna och situationen hade inte ändrats på den halvtimman, så då traskade jag in i den anonyma porten, uppför trappan med övervakningskamerorna och ringde på dörren till...

Inga kommentarer: