onsdag 12 mars 2008

Lypsyl någon?

Ofta när jag varit i Köpenhamn har jag hört historierna om avsugning i det mörka hörnet på Men's Bar och några gånger också historierna om vad trädildon i hyllan ovanför flaskorna varit med om, men inte bevittnat något tydligt någon gång förrän i lördags.

Jag vet inte om killen med potensen och han med den röda tröjan hade snackat i mer än 5 minuter innan han med den röda tröjan försvinner under bardisken, öppnar den andres byxor, fiskar fram den och sätter igång, allt ca 1 meter från mig, så jag flyttade min jacka till kroken på andra sidan om mina ben... Han med potensen hade en OK naken bakdel by the way.

Det tog inte många minuter så tittade den rödtröjade killens upp igen, nu kladdig runt munnen, så det var inget snack vad som just hänt... Bartendern utdelade lite skäll, för sånt får man INTE göra i baren, bara i det mörka hörnet efter att man frågat dem som sitter där bredvid. De båda glada tog inte åt sig utan verkade mest nöjda.

Så kvällen fortsatte och ex-favvobartendern dök upp, läderklädd som vanligt, tog plats bredvid mig så vi kunde snacka skit en stund. Men så efter en stund så kollade jag åt andra hållet och då hade han med potensen byxorna öppna igen och han med den röda tröjan stod på knä... Så vi skämtade om det.

Plötsligt kom Grönsakshandlaren (något överförfriskad) tillbaka från sin exil i andra delen av baren och började tjafsa om nått med killen med potensen och efter ett mindre gräl hade han med den röda tröjan måttat ett slag som bommade och bartendern fick hoppa emellan för att det inte skulle bli nått allvarligt av det, Grönsakshandlaren gick efter det.

De båda som hade saker för sig i baren gick iallafall iväg tillsammans en stund efter det och en stund senare ser jag någon som sitter vid ett bord längre ner, det är ingen mindre än Vikingen. Så jag berättar för ex-favvobartendern att där nere sitter ju mitt ex, "ah visst är det han som brukar lukta" blev svaret...

Tur att inte Vikingen kommit tidigare, han hade ju blivit otroligt generad med tanke på den där gången för några månader sedan...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud så kontinentalt! =)

Anonym sa...

Inte kontinentalt - barnsligt! Jag RASAR.
Var sak på sin plats. I baren super man. I kammarn suger man.

Ponte sa...

Tennis - ja eller hur, nått för dina favoritställen att ta efter tycker jag!

Kim - lugn och fin, manlig vänskap när den är som bäst... Är hångel i baren OK?

Anonym sa...

Hångel är inte ok. Snabbar pussar och långa kramar är det däremot. Alla typer av vätskor stannar i respektive kropp, okej?