torsdag 27 mars 2008

Ispropp blev det inte

Eftersom han var rätt påstridig och jag var trött så ställde jag upp även fast jag inte var ett dugg sugen på att ha sex på den minimala damtoaletten och ångrade mig en stund senare men då var det ju försent. Hursomhelst var det trångt, ja på toaletten alltså inte ... eller nått... så han slog knäna i dörren och vi insåg att det där fungerade INTE.

Han föreslog att vi skulle ha utomhussex i parken, jag har iochförsig inte testat utomhussex överhuvudtaget, och jag tänker inte testa första gången när det är 2 plusgrader blåsigt och snöblandat regn, roligare kan man ha... När man testar nått nytt vill man ju liksom få en kick eller en upplevelse ut av det, men "ispropp i vulkanen" är kanske inte den kicken just jag söker.

Så det fick bli bastuklubben istället, det blev inte så bra helt enkelt, och jag kände då att jag bara inte ville men det var lite sent påkommet, så vi traskade mest runt där planlöst och det hela slutade med att vi gick och tafsade på män i mörkrummet. Det var också en dejt. Men jag upplevde nått annat jag inte varit med om förut, fast det passar sig kanske inte här, men han tackade för proteinerna iallafall, det var inte dejten by the way... Usch på mig!!

Så kvällen slutade ensam på en tågstation i Danmark, igen, och någon fick rätt, men jag är inte så svår att läsa kanske... Får lägga ner mer tid på religiösa uppenbarelser...

4 kommentarer:

Anonym sa...

:-O
:-O
:-O
Du är SÅ vågad. Du är ett barn i en godisbutik.

Ponte sa...

Japp, lakritsstång vore kanske nått... Men hallongrottorna lämnar jag till de trevliga lesbiska damerna!

Hasan sa...

Varför får jag inte lära mig sånt i skolan? Om alternativa proteinkällor. Det borde man ta upp under kursen näringslära. Hahaha. ;)

Ponte sa...

Det undrar jag också, det var bättre förr då man fick lära sig viktiga saker i skolan!