onsdag 12 mars 2008

Förspelet

Vad skulle jag så ta på mig i lördags, hmmm, det får bli skinnbyxorna... Så på med dem och iväg till Köpenhamn igen. Så det blev den vanliga rundan, satt mig i den första baren och blev lite ledsen över att den jättetrevliga killen där eventuellt skulle sluta eftersom han hittat ett "riktigt" jobb (som han uttryckte det).

Grönsakshandlaren som jag dejtade för typ 1,5 år sedan dök upp och vi snackade lite, spelade ointresserad för jag kände inte för att släpa runt på honom, så efter en stund gav han sig iväg och satte sig bredvid en muskulös kille längre ner i baren. Jag hoppades att någon snygg skulle sätta sig vid sidan av mig. Men det blev en ung i stället, riktigt full och lite intresserad, men det fick vara. Den unge blev erbjuden en åktur på pakethållaren hem till en annan kille och sedan het hård sex hela natten, men han avstod...

Killen som erbjöd hade just kommit och berättade att han kände sig som tonåring just nu, han var tvungen att "slå apan" 6-8 gånger per dag för att känna sig rimligt avslappnad. Min första tanke kring det var att killen måste ha mycket fritid eller så är han snabb till skott så att säga. Han passade också på att försöka imponera på bartendern med sin potens, men det fungerade nog inte så bra.

Nu är det hela upplagt för dramatik, men med ett undantag, vi saknar en mans-lems-desperat berusad kille i röd tröja och givetvis får vi in en sådan som ställer sig bredvid killen med potensen och då dröjer det inte länge förrän vi får lite action när killen i den röda tröjan meddelar att han är hungrig och behöver lite proteiner...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Uuuuuuuuuuuuu!
Galenpannor!

Anonym sa...

Been there done that....
Tur att man har sitt på det torra, haha.

Tack för en jätteintressant blogg!

Kram
Teo

Ponte sa...

Kim - ja eller hur!

Teo - Tack! Japp du har tur, eller skicklighet...