onsdag 26 mars 2008

Dejt med Lammis

Här kommer nu första delen av torsdagens vilda övningar. Jag åkte till Köpenhamn och dejten med Lammis, precis som planerat. Till en början blev det lite tyst, jag är inte så verbal om jag inte riktigt har nått att säga, men efter ett tag hittade vi en del saker att snacka om, det underlättade.

Han är väldigt trevlig, roligare en Vikingen, men jag retar mig nått otroligt på folk som förutsätter att någon annan ska betala deras utekväll, sånt klarar jag bara inte... Det är helt OK om unga fina killar flirtar lite med någon gubbe för att få gratis drinkar och sedan råkar på att försvinna från platsen, det är en del av spelet, men så gammal är jag väl inte, eller är jag det, börjar jag bli gubbsjuk?

Nåja, vi traskade vidare i ösregnet till ett par olika ställen, hade rätt så trevligt, kommenterade de andra besökarna, drack öl och hade trevligt. Det blev en riktigt bra kväll så långt tycker jag, men när vi gick vidare nästa gång hände det plötsligt grejer...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, du ska INTE betala åt nån annan! Det kan dom göra själv.. även om dom är typ 21. Idioti.

Ponte sa...

Klart man ska bjuda lite, men de ska inte förutsätta nått ju...

Anonym sa...

Man ger och man får. Nästa gång är det han som står för kalaset. ORDNING!

Ponte sa...

Kim - tror inte att han kommer att stå för nått kalas...