tisdag 25 mars 2008

Påsk i sängen

Nu är en mycket vild påsk över, OMG vad det har varit jobbigt...

Först var det torsdagens övningar i Danmark, men de kommer senare. Sedan var det en fredag med tupplur i soffan, pizza, simning på tv, allmän lathet, förkylning och strategispel. Pizzainköpet var förövrigt enda gången på 4 dygn då jag lämnade min lägenhet...

På lördagen blev det TADA.... tupplur i soffan, simning på tv, allmän lathet, förkylning och strategispel. Dessutom sov jag 12 timmar den natten.

På söndagen blev det TADA (repris).... tupplur i soffan, simning på tv, allmän lathet, förkylning och strategispel. Dagens höjdpunkt var en otroligt läcker 25-åring från Hamburg. Nja han skrev ett fint meddelande som innehöll så många komplimanger att jag gick och blev jättegenerad, tur man inte har webbkamera. Dessutom ville han ha mig i säng, men det var lite långt...

På måndagen blev det TADA (textad repris på reprisen).... ingen tupplur, simning på tv, allmän lathet, förkylning och strategispel. Dagens höjdpunkter var att förkylning äntligen började släppa och halsonten försvann, och Lawrence av Arabien på TV.

Mina heterovänner ville ha ut mig både på fredagskvällen och på lördagskvällen men jag kände inte för det, alls. Den här påsken har varit min första lediga tid (längre än ett dygn) på typ 2 år, det behövdes, jag har snittat mellan 11 och 12 timmars sömn per dygn fredag-måndag, det var lovely, man känner sig något fräschare nu...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu orkar du med en massa bus under kommande helg...

Ponte sa...

Japp! Det hoppas jag iallafall...

Anonym sa...

Tror Jesus skulle vara nöjd med din påskhelg!

Ponte sa...

Japp, bättre än att bli uppspikad... Du har väl inte varit ute och slarvat i helgen Tennis?