onsdag 5 mars 2008

Alltför berusad

Efter att jag träffat på min bekanting där i baren, en trevlig kille som jag dock inte har nått större intresse av, så följdes vi runt på några barer och till McDonalds och jag kände mig plötsligt rätt så berusad. Anledningen var att han ju drack snabbare än mig (han och 99,8% av mänskligheten), så när vi skulle vidare fick jag alla 3 gångerna svepa den tredjedel jag hade kvar av min öl. Min kropp är inte skapt för att dricka snabbt...

Nåja, vi hamnade till slut på nattklubb där jag flirtade lite med en kort ung snygg tatuerad sak, men när bekantingen återkom från herrarnas så övergick "saken" till att flirta med honom, nåja det var det samma antar jag...

Bekantingen gick hem och jag gick vidare i natten och träffade på en trevlig bartender och dessutom en annan bekanting, exfavvobartendern, som jag ofta träffar på och har kul med, dagen till ära var han helt klädd i läder. Så vi ugglade ett tag och traskade vidare och han gick hem. Sedan har jag en mindre minneslucka, men jag vet att det var någon jag kände som jag träffade på och att han hade en svart jacka som inte hade någon hängare så den föll ner från kroken i baren flera gånger. Pinsamt Ponte!! Mindre öl för dig nästa gång :S

Så när Ponte satt på tåget hem så klarade han inte av att somna, det snurrade för illa, men när jag kom hem så var det rätt OK igen och det var ju skönt iallafall...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alla är vi för runda under fötterna ibland. Det är OK!

Ponte sa...

Ja visst, men jag kan inte riktigt få hela historien på pränt när sådant händer...