fredag 7 mars 2008

Ord och inga visor!

Nu har jag ledsnat på killen som vill ha en dejt men aldrig kan plocka fram en dag och har meddelat honom att ikväll kl halv 10 är jag på den här baren i Köpenhamn och dricker öl med kompis H, titta förbi om du känner för det...

Så det blir Köpenhamn ikväll, inga planer egentligen, bara några öl och lite skitsnack med H och sedan får vi se vad som händer, mer avancerat än så behöver det ju inte bli eller? Vet inte om jag klarar en kväll med H, det kan spåra ur och beställas helrör, det brukar inte alltid sluta på bästa sätt. Kommer ihåg första riktiga kvällen med H, 3 glas vin, några fatöl och sedan delade vi på 1,5 liter vodka och jag är impad över att:
1 Jag överlevde
2 Jag överlevde utan att spy
3 Jag överlevde utan att spy och raggade upp en snygg brasilian

Men vid min ålder är man ju lättimponerad, vaknar jag på morgonen så är det liksom en bonus, jag dog inte i sängen i natt och jag är inte ens på långvården.

Men som sagt, jag får bromsa kompis H så gott jag kan och hävda att jag får kraftiga spasmer i hela kroppen (inkl håret) av vodka numera, går han på det? och vad fasiken heter spasmer på danska?? Och blir det vodkapimpling trots att jag inte planerat det så är det väl bara till att bryta ihop och komma igen...

Inga kommentarer: