måndag 10 mars 2008

Om islänningen

Innan jag traskade iväg för att träffa kompis H så satt jag och snackade med några av stammisarna i baren. En av dem hade varit där ett par dagar tidigare och då var en överkåt islänning där inne.

Först hade han försökt hitta någon i baren som ville ha en avsugning nere i hörnet och efter en stund hade någon ställt upp, jag menar bögar är ju snälla innerst inne och med ett stort hjärta så hjälper man ju en medmänniska, eller hur?

Efter att det var avklarat så verkade han go och glad en stund, men det varade inte så länge, för han placerade sig sedan vid platsen närmast toaletterna och så snart någon som verkade OK (han var tydligen inte så kräsen) traskade på toa traskade han efter för att hålla eller mer, men han fick kämpa länge innan någon äntligen förbarmade sig över honom tydligen.

Stammisen beskrev honom sedan för mig och jag insåg plötsligt att det var en kille jag flirtat med i fler barer men flirterna har aldrig blivit till något. Men han är rätt fin, så jag förstår att någon ställde upp även om de var svårtrugade...

Men mer om avsugningar i barmiljö senare i veckan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är så oerhört vilda over there!

Ponte sa...

Over here var det...