tisdag 18 mars 2008

Horpojken och Pussaren

Jag kom snabbt fram till att jag inte skulle följa med Lammis (vi kallar honom det) hem för jag brukar inte följa med jättefulla människor hem (om det inte var planerat i förväg dvs), för det känns taskigt att de ska vakna upp nästa morgon bakis och tänka vad i h-vete har jag släpat hem??? Så jag tackade således nej...

Hur som helst så var han jättefull och skulle först vidare någonstans och sedan övertalade någon honom om att åka hem istället, men jag vet att han inte gjorde det, men det kommer vi till senare. Dessutom har jag nu chatat med Lammis och bokat in en dejt med honom på torsdag...

Under större delen av mitt besök satt en kille i min ålder ensam och drack Cola nere i ett av hörnen, en av Köpenhamns prostituerade killar, en trækkerdreng. Först pussade han på en farbror som jag tror var svensk, men farbrorn försvann plötsligt och killen satt kvar. Sedan var det en riktigt full äcklig dansk gubbe och också han gick plötsligt efter att ha fått gosa. Vet inte om han fick nått ragg, för killen hade försvunnit när jag återkom till baren en timma senare.

Så kvällen fortsatte och redan innan Lammis gått hade en av stammisarna tagit plats bredvid mig och efter en del skitsnack dök hans kompis upp, den svarta killen med rastaflätorna som jag ju vet är trevlig att pussa på. Jag fick faktiskt chansen att pussa lite på honom i lördags också.

Killen är riktigt snygg och ganska nykter dessutom, men jag tycker han är jobbig att snacka med för han har en sådan hemsk röst (värre än rfsl-Juvas) och dessutom är han jobbigt flirtig och efter en stund tyckte han att jag skulle följa med honom hem för hans pojkvän var inte sugen på sex, så varför kunde inte jag ställa upp istället, det vore ju utmärkt för oss båda...

Ska jag följa med honom hem eller inte frågade jag mig själv och kom snabbt fram till att...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gammal är lammis?!

Ponte sa...

I din ålder sisådär, dvs mycket ung, knappt torr bakom öronen...

Anonym sa...

En trækkerdreng!
Hahaha.

Ponte sa...

JA! det är inte lätt att dra på striitan...