onsdag 5 mars 2008

Läderbar

I fredags i Köpenhamn träffade jag på killen med bar röv i ett par chaps som jag under förra veckan chattat lite med, gud så avis jag var på att han skulle till läderklubbens öppningshelg, jag ville också, men eftersom Ponte inte är riktig medlem utan bara gästmedlem så kunde jag inte komma med på en fredag-lördag-söndag fest som jag kan tänka mig måste ha varit nått i hästväg...

Jag måste försöka ta mig till läderklubben snart innan sommaren kommer för det är så varmt att rumla runt uppklädd, det är mer nått man pysslar med under den tid på året man inte känner för uteserveringar. Jag vet inte riktigt hur inställningen till läderklubb är hos killen som aviserat i flera veckor att han vill ha en dejt men aldrig kan prestera en dag och tid så det känns som om det nog inte blir nått med det iallafall...

Snart blir det till att traska hem efter ännu en dag med elände och inget annat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, visst blir man irriterad på folk som inte kan bestämma dag o tid!

Ponte sa...

Ja, minst sagt...