tisdag 12 februari 2008

Tungkyssinstruktör

Och lördagskvällens äventyr började inte helt oväntat på en bar där jag träffade en bekanting och någon snygg utländsk kille han raggat upp, de tyckte jag skulle sitta med dem i baren, så jag gjorde det, men lät dem umgås själva för det kändes som att de borde få det.

Efter ett tag blev det stiltje och bekantingen och hans ragg gick och det gjorde jag också lite senare, vidare till en annan bar där jag sprang på en annan bekanting som jag brukar springa på ibland, så då tog jag plats med honom och hans polare en stund. Där fick vi se en mycket mycket fin baksida i ett par jeans, men när vi fick se ansiktet tappade vi intresset kan man väl säga...

Så efter ett tag var det bara att fortsätta vidare, och där träffade jag favvobartendern, Buspojken och bekantingen med det utländska ragget. De två sistnämnda hade en kille till med sig som sedermera visade sig vara raggets pojkvän, men men. Pojkvännen var tydligen inte något vidare på att kyssas, så killen attackerade mig plötsligt och jag fick ställa upp på en 2-minuters tungkyss för att pojkvännen skulle se hur det skulle gå till. Mycket trevligt och uppskattat måste jag säga.

Buspojken däremot var tvungen att traska hem för han skulle jobba kl 6 på söndagsmorgonen, verkar jobbigt. Så var det dags för Ponte att traska vidare igen för att träffa favvofarbröderna...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är så liberala däre nere!

Ponte sa...

Det är underbart att vara liberal!!

Annat är det med er ärkekonservativa lutheraner där uppe på gränsen till Norrland ;)